Hommikurutiin edumeelsele inimesele

laupäev, oktoober 29, 2016

Mul on üks lahe sõbranna, kes on suure lugemusega, intelligentne ning edumeelne naisterahvas. Läbi mitmete katsetuste, proovimiste ja harjutamiste on ta leidnud kifti hommikuse rutiini, mida palusin tal ka teiega jagada. Ehk saab keegi inspiratsiooni ja motivatsiooni endagi päevaplaani kõik või mõni neist asjadest sisse viia :)

Enne alustamist ütleb Ketlin, et hommikune rutiin peab olema igapäevaselt sama, sest ainult siis see töötab. Ja veel ülihästi, leiab ta.

Mis on need 10 asja, mida Ketlin Kiisa hommikuti igapäevaselt teeb?


1. Äratus kell 06:00

Varem tundus mulle nii raske hommikuti ärkamine, kuid nüüd on see oluliselt lihtsam. Miks? Sest esiteks on mul kindel unerütm, mis ei muuda mind hommikuti nii väsinuks ning teiseks on minu hinges motivatsioon, mis aitab varahommikusele ärkamisele tublisti kaasa.

2. Video, mis toetab eesmärke ja unistusi

Kohe, kui ma ärkan, vaatan telefonist SEDA videot. See on elu, millest ma unistan, kuhu poole liigun ja mis mind aktiivsena hoiab. Tuletan endale iga päev meelde, mille pärast rabelen, kuhu poole püüdlen ja mis mu unistused on. Usun sellesse, et fookust silme ees hoides toetab selle täitumist ka Universum.
Aeg: umbes 5-10 minutit

3. Mediteerimine ja päeva läbi mõtlemine

Pärast unistuste video vaatamist panen mängima mõne hea meditatiivse muusika, istun vaikselt, sulen silmad ja lõõgastun. Hingan sügavalt sisse ja välja, keskendun nii õhule, mis liigub, kui ka kolmandale silmale. Natuke mediteerimist ja seejärel mõtlen sama muusika saatel rahulikult läbi oma algava päeva – mis on plaanis, mida ette võtan, mis ootab ees?
Aeg: umbes 15-30 minutit
(Loe artiklit Getteri 10 parimast palast meditatsiooniks)


4. Igal hommikul loen raamatut

Paljud maailmakuulsad ja edukad life coachid on rõhutanud ühte asja – igapäevast lugemist. Seetõttu olen ka mina pannud 30 minutit lugemist oma hommikusse rutiini sisse. Tõsi, vahel ei suuda ma raamatut poole tunni möödudes käest panna ja see aeg venib tiba pikemaks. Mida ma loen? Eelkõige müügist, psühholoogiast, elustiilist. Lugemisest saan palju ideid, kuidas oma elu rikastada, kvaliteeti parandada ja tasakaalus hoida.
Aeg: 30 minutit

5. Väike trenn

Pärast pikka istumist on aeg end liigutada ehk algab igahommikune võimlemistund. Teen kõhulihaseid, kätekõverdusi, kükke, seljalihaseid, sõidan “jalgrattaga” trenažööril, venitan. Igapäevane kodune treening annab tulemusi päris ruttu! Enne treeningut ei söö ma midagi, võimlemise ajal joon 0,5 liitrit vett.
Aeg: 15-30 minutit

6. Aeg pesemiseks

Kui treeningust on selg märg ja peamised rutiinsed asjad tehtud, siis on aeg end mõnusalt puhtaks pesta. Naudin hommikust dušši väga!
Aeg: 10 minutit

7. Riietumine ja välimuse korda sättimine

Olen päeva riided, meigi ja soengu valmis mõelnud juba eelmisel õhtul. Nii läheb hommikul otsustamise peale vähem aega. Lihtsalt võtan riided, panen selga ja sätin end valmis. Kui vaja, saan riided eelmisel õhtul juba ära triikida ning hommikune lisa ajakulu selle peale pole.
Aeg: 10 minutit

8. Tervislik hommikusöök

On aeg süüa! Palju räägitakse sellest, et hommikusöök on päeva kõige olulisem ja peaks olema suhteliselt korralik. Olen seda järginud ning söön hommikuti kõige rohkem. Ikka nii, et kõht oleks täiega täis. Söögiks valin midagi tervislikku – putru, müslit, muna või peekonit. Hea hommikusöök on ilusa päeva oluline komponent.
Aeg: 30 minutit

9. 50 toetavat lauset

Usun, et igal inimesel peab olema enda jaoks oma uskumuste süsteem, mis tema tegemisi toetavad. Olen enda jaoks üles kirjutanud 50 erinevat lauset/uskumust, mida endale igal hommikul ette loen, sest siis on need mul alateadvuses kogu aeg aktiivselt olemas.
Aeg: 10 minutit

10. Rahaliste eesmärkide kordamine

Olen endale seadnud konkreetsed finantsilised eesmärgid, mille poole püüdlen. Selleks, et neid endal meeles ja aktiivsena hoida, tuletan neid iga päev meelde. Loen kirjapandud eesmärgid valju häälega ette, sest usun, et nii toetan soodsate võimaluste loomist ja tõmban neid lugu. Lõpuks saadab elu mulle viisi, kuidas finantsilised eesmärgid täituvad.
Aeg: 10 minutit


Kogu protsessi peale kulus Ketlinil alguses umbes 3 tundi, nüüd natuke vähem. “See on aeg mulle endale. Alustan kell 6, lõpetan 8-9 vahel ja siis hakkan alles elukaaslase ja muu maailmaga suhtlema,” ütleb ta.


Nõuanded:

  • Ajalised limiidid peab panema, sest muidu võid ühte tegevusse “lukku” jääda ning kogu ajakava läheb lappama.
  • Tee neid asju iga päev! Või vähemalt 6 päeva nädalas. Distsipliin on oluline, sest ainult nii tulevad tulemused.
  • Kui korraga tundub sellise rutiini omaks võtmine keeruline, siis tee seda samm-haaval. Nii ei koorma Sa end üle ja harjud uute hommikutega. 
  • Tasakaal on oluline. Lisaks finantsilistele eesmärkidele pead tähelepanu pöörama ka tervisele, toidule, mediteerimisele. Kõik elu valdkonnad on olulised.


Sellised on armsa Ketlin Kiisa hommikud. Kuidas tundub, kas midagi võiks siit Sulle ka sobida? :)


Follow my blog with Bloglovin
Ketlin on väga suurte, konkreetsete ja julgete unistustega.
Ta teab täpselt, mida ja miks tahab.
"You be the change you wish to see in the world."
"Ole see muutus, mida soovid maailmas näha."
Ketlin koos oma elukaaslase Steniga. 
Ketlin usub, et positiivsus on tugev jõud, mis aitab maailmas läbi lüüa.
Kes temaga vähegi suhelnud on, teavad, KUI rõõmus Ketlin kogu aeg on :)
Ketlin ja Sten.
Armastajad. Sõbrad, Partnerid.
I can and I will
:)
Edukus pole võti õnneni.
Õnn on võti edukuseni.

You Might Also Like

0 comments